Search This Blog

May 27, 2009

syukran ya jazilan suamiku...

Tidak terkata gembiranya aku bila menerima hadiah yang aku idam2kan..dan tertunai juga janji suamiku yang menangguhkan pemberian hadiahnya sempena hari lahirku pertengahan Mei dahulu.Aku sebenarnya bukanlah terlalu mendambakan sesuatu penghargaan,namun hati seorang isteri tidak dapat menafikan yang kadangkala rindukan tanda kasih sayang dari suami tercinta.Bukanlah menafikan yang suami kita tidak kasihkan kita seandainya tidak menghulurkan sesuatu cenderamata,tetapi bila tiba hari yang boleh dikatakan agak istimewa untuk diingati,sudah tentu setiap wanita bergelar isteri akan ternanti-nantikan sesuatu yang istimewa dari suami mahupun anak-anak.

Pemberian cenderahati juga bukanlah tertakluk kepada material yang mahal2 sahaja,tetapi apa juga yang boleh dianggap sebagai tanda ingatan untuk seseorang biarpun berharga hanya beberapa rm.Apa yang penting adalah keikhlasan suami ataupun anak-anak.

Sekali lagi,ucapan terima kasih buat suami tercinta yang sentiasa berusaha untuk membahagiakan aku dan anak-anak.Dan aku sentiasa berdoa semoga Allah merestui segala usaha yang kita lakukan untuk anak-anak.

No comments:

Post a Comment

a happy family....

a happy family....